utorak, 3. lipnja 2014.

Flora art 2014

Ove godine održao se 49-ti Floraart, tradicionalno na Bundeku. Ovo je bio moj 2 posjet Floraartu.
Na poslijednjem sam bila prije 2 godine i  najviše ga volim iz razloga jer se na štandovima prodaje razno bilje i cvijeće, što je za mene zaljubljenika u prirodu odlično! :)
Ponudu na štandovima nisam fotkala jer sam prevše upijala ljepotu oko mene, a i bila je fakat ooogromna gužva, tako da bas i nije bilo prilike.

Pofotkala sam izložbu u šatoru, pa "uživajte" u mojim socijalnim fotkama s mobitela :P Nažalost bolju tehniku od ove nisam imala uz sebe! No čisto da vidite što su dizajnirali izlagači.



* BRISANJEM ISPOD UPISANE POVEZNICE KRŠITE ZAKON O AUTORSKOM PRAVU RH *
Preuzeto s:http://www.putovnica.net/dogadanja/floraart

Ove godine je bila oskudica u mojem novčaniku, no počastila sam se sa 2 biljčice :)
Evo ih na fotki (Chia i matičnjak)


Matičnjak naprosto obožavam, pijem ga u obliku čaja kad god me muči nesanica, nervoza ili naprosto kad mi se pije, hehe.
p.s najdraži čaj mi je menta, a matičnjak i menta su okusom dosta slični. Barem meni :D



Za kraj meni najdraža fotografija keramičkih-cvjetnih čovječuljaka :) Vidimo se sljedeće godine na jubilarnom 50-tom Floraartu! :D :*



Nema komentara: